AUTO..na vodu

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

voda

Příspěvek od lajos »

Přímí vstřik vody místo benzínu a následné plasmatické spálení, princip od sir1...., jsem myslel že to je novinka a bez patentu. Chyba lávky, z roku 75 patent je zapojení přesně princip na spalování vody i když jsem to v textu patentu přímo neobjevil. Princip dotlačit do svíčky z měniče energií navíc (odběr měniče 80-100A) je v patentu trochu staromódně ale v celku jednoduše a účelně vyřešen(bez blbého relátka u sir1...). Měnič je startován zapálením jiskry a i když nejsou ve schematu hodnoty součástek je tam převod traf v textu a typ VN diod. přidal jsem tam i transl. překlad.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


ojozo
Stálý člen
Příspěvky: 54
Registrován: čtv 04 kvě 2006 12:25
Bydliště: SR

Re: geet

Příspěvek od ojozo »

[quote="martinq"]mix uhlovodíku a vody vznikne cosi jako zemní plyn, vhodné k sycení benzinového motoru anebo plynového kotle, nevýhoda je start, kovové části musejí být ohřáty na 800C [/quote]

neviem preco, ale hlavne "martinq" ty vzdy priamo pripoji subor a neda radsej odkaz odkial ho stiahol. A este to zaklincujes nepresnym vykladom.

Takze ten proces mix uhlovodiku+voda+teplo sa vola reformovanie, vid clanok: http://www.tzb-info.cz/t.py?t=2&i=1860

Ten plyn ma priblizne zlozenie asi 50% H2 + 40% CO + ine plyny. Nieco o tom je na J.Naudinovych strankach v sekcii BingoFuel.

Ale hlavne, ze vsetko to vymyslel a dava k volnemu vyuzitiu vynalezca p. Pantone http://www.geet.com

A este, cesky pokus o aplikaciu: http://www.gewo.info/ve/sleza/sleza.htm


Návštěvník

Re: geet

Příspěvek od Návštěvník »

neviem preco, ale hlavne "martinq" ty vzdy priamo pripoji subor a neda radsej odkaz odkial ho stiahol. A este to zaklincujes nepresnym vykladom.
http://www.gewo.info/ve/sleza/sleza.htm


odkazy co jsem sem dal si málokdo důkladně projde, je to z odkazu cca 2 měsíce starého, (xxx.xx.xx/userupload2/ přesně nevim je to v "co kde na netu") ani já neprojdu důkladně vše co bych chtěl(a to tomu věnuji VELMI mnoho času), tento geet nákres je nejobsáhlejší co se dá na netu najít, stránky gewa jsou dosti stručné, přesný plyn nedávám záměrně, závisý na použitém uhlovodíku (olej rostlinný, syntetický, nafta, aceton, alkohol, benzin, kerosin, vyjetý motorový olej, petrolej, ředidlo, ohřáté sádlo atd.) vždy je u směsy velká část vodních plynů h2 a o2 s bingofuelem to NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO, bingo fuel je molekulární vazba donucená elektrickým obloukem H2 k C !


MartinFALCON
Stálý člen
Příspěvky: 31
Registrován: stř 01 úno 2006 10:19

Příspěvek od MartinFALCON »

Ještě by mě teda fakt zajímalo jak upravit ten motor aby chodil na vodík
jaké použít přípravky na ošetření pístů, válců, atd...
Fak by mě to zajímalo.


MartinFALCON
Stálý člen
Příspěvky: 31
Registrován: stř 01 úno 2006 10:19

Příspěvek od MartinFALCON »

To by mě taky zajímalo, jak ten motor chránit, ale nejspíš to asi zatím nikdo neřeší...


Collodi
Stálý člen
Příspěvky: 46
Registrován: pát 14 dub 2006 21:22
Bydliště: Miroslav (u Znojma)
Kontaktovat uživatele:

motor, ochrana

Příspěvek od Collodi »

Nejak tak. Dokud nebudeme moct v aute vyrobit dostatecne mnoztvi vodiku, je zbytecne to resit. Ja to resil. Od znamyho vim ze se dost tech antikoro dilu da sehnat v tuning obchodech. Hlavne jde o ventily a vnitrek motoru(spalovaci komora - hlava, valec, pist), dale o vyfuk, kterej tam ovsem muzes nechat na pokusy a az zrezavi, nahradit tim nerezavejicim. Vetsina motoru (vlasne vsechny), pote co zde spalujes vodikovou smes zrezavi, benzin takto nepusobi, jelikoz neobsahuje vodu, teplota horeni je mensi, a ma ruzne aditiva (sracky) aby se to lip mazalo, coz zabranuje korozi... Osetrit se do da nakou keramickou(teflonovou) pastou. Ale vubec netusim jak :roll:
Navic je potreba o dost zmenit predstih. Normalne se svicka zapali tesne pred horni uvrati, ale u vodiku, jelikoz hori strasne rychle, se to musi upravit az na uhel kolem 30 stupnu (tohle si radsi over) za horni uvrat.

Takze tak.
Collodi


MartinFALCON
Stálý člen
Příspěvky: 31
Registrován: stř 01 úno 2006 10:19

Příspěvek od MartinFALCON »

No, tohle všechno beru, ale přece jenom by mě zajímalo, jestli někdo například ví o nějakém přípravku co se běžně prodává nebo nějaké úpravě, která je dostupná pro každého.


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

dřevoplyn

Příspěvek od lajos »

Auta na dřevoplyn jezdili za války i před tím, máme zkonstruované motory na benzín a jde se na hranici materiálů aby byli levné atd. Jsem někde slyšel že dříve vesnický kovář uměl vykovat jednoválcový motor.


Uživatelský avatar
Smolař
Stálý člen
Příspěvky: 72
Registrován: sob 26 lis 2005 20:34
Bydliště: U Plasmy

Příspěvek od Smolař »

Nazdar! Tak zkušební motor mám připravený ke zkouškám, ale není ošetřen proti zrezivění.... jedná se o motor 1,4L 16v mazda řízený PC jednobodový vstřik.
Zatím provadím zkoušky pomocí plasmy, ale budu rád když v budoucnu na to pripojím i plyn.
Jinak pokud to nebude fachat na normální úrovni tak ochranu motoru řešit nebudu. Karel
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

motor

Příspěvek od lajos »

Dříve jsem měl dvě octávky, motor jednoduchý, spolehlivý i když nízkootáčkový, nakolik byl zkonstruován s větší materiálovou rezervou, by nám mohl říct někdo rozumící motorům, pak jenom nakolik se dá ještě běžně sehnat, já ho do panelákového bytu stejně nemůžu vzít.


Uživatelský avatar
Smolař
Stálý člen
Příspěvky: 72
Registrován: sob 26 lis 2005 20:34
Bydliště: U Plasmy

motor

Příspěvek od Smolař »

O motor se nestarejte, ten mám a když bude ho čím nakrmit tak to tam nacpu a uvidíme co se s ním stalo. Tento můj zkušební motor má najeto poctivých 92tk. takže ještě nemůže být po smrti.


Návštěvník

auto na vodu...

Příspěvek od Návštěvník »

...nesmysl...kamenujte mne, ale zatím mě nikdo nepřesvědčil...žiju ve staromódní víře v zákon o zachování energie...spálením vodíkokyslíkové směsi získám přesně tolik energie, kolik spotřebuju na její vytvoření z vody -sorry...pokud budu do motoru třeba na rozžhavéný výfukový ventil vstřikovat vodu, abych jí teplem rozložil, ochladí celý proces tak, že z toho nic nezískám...voda se samosebou do motorů vstřikovala už za II. světové - ale právě za účelem ochlazení v nouzovém režimu, kdy se zvyšoval tlak (a tudíž teplota) za kompresorem a na konci kompresního zdvyhu by hrozily detonace (benzín se tam totiž vstřikoval dál)...vyvíjet vodík mimo motor lze také, ale opět narážím na obrovskou spotřebu energie - ikdyž jí dodávám při rezonanci...prostudoval jsem všechny možné odkazy, včetně vyvíjení hořlavého plynu obloukem, ale ani Gewo mi nevysvětlil, proč podle čísel na těchto stánkách potřebuju na vývoj plynu pro motorový generátor asi 11 takových kolon (a jejich příkon je pak větší než výkon generátoru) a na obrázku je jen jedna (která, podle údajů na téže stránce, nemůže stíhat)...že by trochu podvod? ;-)


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilem »

Každý má svou víru. Ty si nech tu svoji a my zase tu naši.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
Karel IV
Starší člen
Příspěvky: 145
Registrován: ned 21 led 2007 11:38
Bydliště: Hupikov
Dostal: 1 poděkování

Příspěvek od Karel IV »

žiju ve staromódní víře v zákon o zachování energie...spálením vodíkokyslíkové směsi získám přesně tolik energie, kolik spotřebuju na její vytvoření z vody -sorry..
To si myslí většina lidí. Té energie se dá ale spotřebovat méně, akorát se musí vědět jak to udělat.


Ohne Bier geht´s nicht
danielbx

orogon jako pohon

Příspěvek od danielbx »

Docela me zaujala debata popisovani vyroby takzv.orogonu ja bych misto tech odkazu na videa z Ameriky nespocet clanku chtel vedet jestli to nekdo ma nekdo namontovany v aute a jestli to funguje proste jestli nekdo rekne ja to mam a jezdim


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“