Alternatívne pohony automobilov

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
belamachina
Zasloužilý člen
Příspěvky: 328
Registrován: stř 17 led 2007 1:59
Dostal: 1 poděkování

Re: KS6

Příspěvek od belamachina »

lajos píše:Ty vlastne popisuješ elektrodvoukolku (250-350W), asi čínskou? Nedávno je prodávali za 5000,- a byli zřejmě schváleny na silnici, ten by měl asi smysl upravovat.
ja som stretol v nitre na autosalone alebo agrokomplexe holandana co vyrabal v cine bicykle co mal v strede kolesa elektromotor a v rame baterky , ale bolo to drahe ako svina tusim 18000sk chcel za to .

ale vyzeral dobre ako MTB. ak si dobre pamatam tak ten motor mal 180W ?


belamachina
Zasloužilý člen
Příspěvky: 328
Registrován: stř 17 led 2007 1:59
Dostal: 1 poděkování

Re: Baterie LI-FE (A123) a střídavé motory

Příspěvek od belamachina »

vito píše:Ahoj, v modelařině se poslední dobou začínají prosazovat nové články, s poměrně slušnou kapacitou, a vypadá to že i s dobrou životností, na bázi LI-FE s označením A123. Používá je do nářadí firma DEWALT.
A jako motorek, bych navrhnul nějaký velký stříďák, podívej se na AXIky (firma http://www.modelmotors.cz).
pozeral som tie baterky A123 u vyrobcu a nasiel som tam akurat dva rozmery. kde si ich clovek moze kupit?


vito
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: stř 24 kvě 2006 8:50
Bydliště: Kolín

Re: Baterie LI-FE (A123) a střídavé motory

Příspěvek od vito »

pozeral som tie baterky A123 u vyrobcu a nasiel som tam akurat dva rozmery. kde si ich clovek moze kupit?[/quote]

Nechají se u nás koupit, v některých modelářských prodejnách. Např. v Olomouci firma Satria.


vito
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: stř 24 kvě 2006 8:50
Bydliště: Kolín

Příspěvek od vito »

Zkusím dát dohromady vyvíječ a připojit to k tomu difuzoru co je na LPG ještě další trubičkou. To by snad mělo fungovat. Pak už jenom doladit na LPGčku šrouby kolik tam bude pouštět LPG, možná bude potřeba trošku upravit předstih. No, plány jsou velké, ale realizace bude asi chvíli trvat. V neděli snad přivezu nerez.


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

belamachina

Příspěvek od lajos »

Asi před 6 lety takovou tříkolku jsme vyráběli pro Berlín jako cyklotaxi(vzorek dva kusy). V předním kole měl v náboji motor na 24V a dvě baterky 12V/17Ah, ale bylo tam čidlo od pedálu, pokud jsi nešlapal neběžel ti ani motor a asi jak víš, Berlín je rovná jako placka.


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

vito

Příspěvek od lajos »

Je to vcelku nadějný nápad, zkus nejdřív bez štelování LPG, podtlak od motoru stejně přisaje z vyvíječe co tam bude. Až se ti bude zdát nějaký efekt zvýšení výkonu nebo snížení spotřeby- bych šahal na ten šroub od LPG. Možná není to rychlá zkouška ale mohla by se vyplatit.


K8S6
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: úte 05 čer 2007 19:37
Bydliště: České Budějovice
Dostal: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od K8S6 »

Po chvili brouzdani jsem narazil na velmi jednoduchou trikolku slozenou ze dvou libert http://hebike.borec.cz/pavelhrebik.htm a prislo mi to jako idealni stroj pro pokusy protoze nemam moc financ na stavbu stroje kdyz vlastne nevim jak to dopadne :D mam dve esky ktery uz jenom rozrezu a svarim. Jelikoz vsechny dily jdou sehnat ve srotu nebo vrakovisti(starter) tak nejdrazsi casti bude baterka a prace se svarenim. Jelikoz nejsem strojar a tak trochu nevim kolik ten material a kola vydrzi tak aspon zjistim jak se to nema delat a konecne pozadam nakyho odbornika :lol:

Puvodni zamer jsem neopustil jen nemam financ na realizaci a chci si napred vyzkouset jestli to bude rozume fungovat.


Udělej věci blbovzdorné a najde se blb ktery to rozbije :-)
Uživatelský avatar
nanopile
Stálý člen
Příspěvky: 95
Registrován: pon 05 úno 2007 23:03
Bydliště: Martin

Příspěvek od nanopile »

vito píše:Zkusím dát dohromady vyvíječ a připojit to k tomu difuzoru co je na LPG ještě další trubičkou. To by snad mělo fungovat. Pak už jenom doladit na LPGčku šrouby kolik tam bude pouštět LPG, možná bude potřeba trošku upravit předstih. No, plány jsou velké, ale realizace bude asi chvíli trvat. V neděli snad přivezu nerez.
Kde presne chceš dať ten T kus? Ja som tiež nad tým premýšľal ale mám na pokusy feldu zo vstrekovaním.
Určite by som tam dal spätnú klapku.


zawin
Stálý člen
Příspěvky: 43
Registrován: sob 16 čer 2007 16:05

Prerobenie favoritu

Příspěvek od zawin »

Caute nahodou som sa dostal na toto forum a musim uznat ze je fakt super! Kamarat ma Favorita, a chcem sa spytat aky sposob rozkladu vody by ste mi doporucili, lebo je tu kopu navodov ale neviem sa nejak v tom vysomarit ktory z nich je najlepsi na pohon automobilu.

Dakujem za odpovede :)


belamachina
Zasloužilý člen
Příspěvky: 328
Registrován: stř 17 led 2007 1:59
Dostal: 1 poděkování

Re: Prerobenie favoritu

Příspěvek od belamachina »

najlepsi je funkcny ;) :lol:


zawin
Stálý člen
Příspěvky: 43
Registrován: sob 16 čer 2007 16:05

Příspěvek od zawin »

Ano presne taky hladam, funkcny a odskusany na nejakom aute :)


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

který?

Příspěvek od lajos »

Celý život je hledáním, občas nevíme čeho?


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilem »

zawin píše:Ano presne taky hladam, funkcny a odskusany na nejakom aute :)
Jelikož jsi tu nový, tak si z tebe trochu dělají srandu. Celé toto fórum je o hledání funkčního systému. Někteří tvrdí, že jim to funguje, ale nikdo z ostatních to neviděl a když to podle nich zkouší, tak jim to nejde. Proto nemůžeš dostat jednoznačnou odpověď. Nejspíš jsou tam věci, které mají vliv na funkčnost a nikoho nenapadne, že právě toto je klíčové, takže to ani nikam nenapíše do popisu.
Jediné, co jsem viděl funkční na vlastní oči byl systém Iv1, ale ten se nehodí do auta.


"Dum spiro spero"
Ciceron
zawin
Stálý člen
Příspěvky: 43
Registrován: sob 16 čer 2007 16:05

Příspěvek od zawin »

No nam sa asi najlepsi zda tej mimov vyvijac. Len tu na fore je v tom trochu tak bordel lebo su tam neni invormacie pokope. Chcel by som hlavne vediet rozmery a vzdialenosti medzi tymi platnami, potom co nieco cital ze tam vznika podtlak alebo nieco a este by ma zaujimalo ze co treba v auto prerobit aby sme tam mohli vyskusat.
Dakujem


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2444
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

zawin

Příspěvek od lajos »

Milý nováčku, představ si kdyby každý nový příchozí si založil vlákno na informace které byli několikrát probrané a on se jich prostě nedočetl? Neber si to osobně. Pravda je že by sme si měli pomáhat, to určitě! Nevím třeba se tě někdo ujme. Jinak ti můžu doporučit číst, číst a číst-přemýšlet a pak znovu a znovu. Měl bys prostudovat mistní zdroje, jinak se budeš obratem ptát pořád na něco co ti nebude jasné.
Pro dobrý příklad nedávno sem dával peter fotky- co přidat ke karburátoru u favorita. Je sice těch stránek k přečtení dost ale kdo se zajímá má možnost, ostatní občané čtou právo, blesk anebo mladou frontu.


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“