Fórum U Pramene

 Portál: www.upramene.cz   E-mail: rival@upramene.cz

Bleší trh U Pramene
Novinka: MMS2 Maxi  Bleší trh U Pramene
     
 
Právě je pon 17 čer 2019 8:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 75  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 29 led 2009 22:46 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: stř 24 led 2007 1:52
Příspěvky: 3133
Karma: 11 
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 5
Ziskaná ocenění: 28
Souhlasím s Kutilem, že je konkrétních informací nedostatek. Vznesu vecnou a podstatnou otázku. Chemici by proces funkce vyvíječe s hliníkovými elektrodami nazvali určitý druh reakce vody s hliníkem pri které se uvolňuje vodík. Prímo tak reaguje s vodou bez obtíží treba vápník, kdežto hliník je normálne pasivová, a je ho treba nejdríve aktivovat buď pomocí VN, katalyzátorama, nebo jinak.

Aby to nemohlo být tedy považováno za klasický prípad, zmeril nekdo objektivne hmotnost kalu vzniklého hydroxidu, co spolu s úbytkem hmotnosti vody jasne dá pomocí jednoduchého výpočtu odpoveď, zda jde o klasickou chemickou reakci, nebo ne? (protože se tvrdilo, že hmotnost kalu hydroxidu hliníku je vuči spotrebe vody zanedbatelná)

Doplňující otázka: Proč se zvýší otáčky, když na motorce zavru benzin, než motor zastaví ? Já odpoveď neznám, nechávám prostor.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: zacatek
PříspěvekNapsal: čtv 29 led 2009 22:51 
PeTr1 píše:
Jedna rada pro zacatecniky nez zacnete delat mimuv vyvijec tak si postavte normalni vyvijec bez hliniku par elektrod +-+-+-+-+-tak 3mm mezery.tak ze to bude tlakovat samo sebou prez bublak.hadicku a na konci treba trisku z horaku 1mm.nastartujte sekacku a do karbecu poustejte plyn z vyvijece uvidite ze se vam zvisi otacky.to bych bral jako zaklad a pak bych postoupil dal v postupu vyvijece.a ne hned skocit na mima.


Je to blbost. Vůbec nezáleží na množství vodíku. Žádný vyvíječ vodíku nepřekročí Faradaye. Dokud každý nepochopí to, že úspora paliva NENÍ ZÁVISLÁ NA MNOŽSTVÍ VYVINUTÉHO VODÍKU, tak se nedostane dál.
P.


Nahoru
    
 
 Předmět příspěvku: Re: zacatek
PříspěvekNapsal: čtv 29 led 2009 23:04 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: stř 04 črc 2007 0:20
Příspěvky: 341
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 3
Anonymous píše:
PeTr1 píše:
Jedna rada pro zacatecniky nez zacnete delat mimuv vyvijec tak si postavte normalni vyvijec bez hliniku par elektrod +-+-+-+-+-tak 3mm mezery.tak ze to bude tlakovat samo sebou prez bublak.hadicku a na konci treba trisku z horaku 1mm.nastartujte sekacku a do karbecu poustejte plyn z vyvijece uvidite ze se vam zvisi otacky.to bych bral jako zaklad a pak bych postoupil dal v postupu vyvijece.a ne hned skocit na mima.


Je to blbost. Vůbec nezáleží na množství vodíku. Žádný vyvíječ vodíku nepřekročí Faradaye. Dokud každý nepochopí to, že úspora paliva NENÍ ZÁVISLÁ NA MNOŽSTVÍ VYVINUTÉHO VODÍKU, tak se nedostane dál.
P.
KDYZ TO RIKAS NEBUDU KOMENTOVAT JE ME TO JEDNO


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: Malá poznámka....
PříspěvekNapsal: čtv 29 led 2009 23:27 
Mim píše:
Nezaložil jsem ani téma "Mimův vyvíječ- pokus o repliku" a ani téma "Disociace vody". Udělal to Rival a Gewo. Tím ovšem se nezříkám toho, že jim a jim právě patří dík, že otevřeli lidem oči na tomhle fóru, že se začalo něco dít. A samozřejmě nejvíce Ivanovi děkuji za přínos. Ale jak napsal již Gewo na počátku vlákna disociace vody "To je to, co tady už tak dlouho, pravda, také trochu zastřeně, zmiňuje Mim a nalézá jen slepé oči a hluché uši. Místo snahy o pochopení se tu objevují další a další neužitečná a zbytečně komplikovaná elektronická zapojení.
Nedivím se, že ho omrzelo zpívat hluchým. A slepí mimice nehoví... "
Bohužel .....
A vytýkání arogance? Kolik arogantních a sprostých lidí mi poslalo maily již nepočítám.... :idea:


Máš pravdu v tom, že replikaci tvého vyvíječe vyprovokoval Rival. Byl to velmi dobrý nápad. Sám jsem se v tom velmi angažoval, bohužel bez základních znalostí nejen o elektrolýze. Pokud si pamatuji tak jsem se snažil všechno poskládat dle tvých informací na fóru a chatu. Z neformálních hovorů z tebou na foru jsem získal mnoho informací. Možno ani netušíš jak zásadních. Všechno bylo veřejně. Sám víš, že jsem nevyužíval soukromé zprávy, ani možnost spojit se s tebou telefonem. Po vstupu Gewa se najednou všechno začalo zamlžovat. Namátkou spor o kondenzátor, jiskřiště, zapojení elektrolyzéru tak, že to znemožnilo chod motoru a různé jiné "drobnosti". Byla to velká exhibice Gewa na fóru, bohužel s tvojí podporou.
Vstup Iv měl hodně společných vlastností se vstupem Gewa. Značný podíl exhibicionismu a velký nedostatek sebereflexe. Mít pravdu za každou cenu a vyžadování slepé víry.
Tohleto není moje parketa. Mnoho jsem se naučil a vím, že existuje možnost provozu motoru na "vodu". Zatím jenom teoreticky. Přinejmenším to bude fungovat jako omezovač výdajů na energie.
P.


Nahoru
    
 
 Předmět příspěvku: Anonymní
PříspěvekNapsal: pát 30 led 2009 0:37 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: pát 25 lis 2005 15:32
Příspěvky: 2438
Karma: 11 
Bydliště: Liberec
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 462
Ziskaná ocenění: 204
Je zvláštní že mám podobnou tendenci, také jsem se snažil moc nevyužívat mima, ani soukromně, ani telefonicky, ještě k tomu jsme se potkali i osobně na chvíli-o tom to asi není.
dingel- má svoje autíčko toyotu 1,6 16v a má to přispůsobené jak naznačil mim.
Co takhle petr610?
Také byli problesky dalších kteří naznačili že jim to funguje a pak již se tady neobjevili-pamětníci by si mohli něco takového vybavit?
Vyvíječ mám, možnost zkoušet také ale čekám třeba na lepší konstelaci hvězd?!
Tak že co ještě?
Stejně to bude otázka času
(6 granátů)


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Anonymnému
PříspěvekNapsal: pát 30 led 2009 8:56 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: čtv 09 úno 2006 0:48
Příspěvky: 942
Karma:
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 18
Hlboko sa mýliš.

niekoľko faktov

3 ZP zemny plyn 34 MJ výhrevnost plynu teda odovzdana energia = 9,45 kW - udaj na strankach SPP

Vyhrevnost H (vodiku) oproti zemnemu plynu = 2,6x

To znamena 2,6*9,45= 24,57kW

Na výrobu 1m3 H je bezne znamym sposobom potrebnych 4,3 kW el energie (oficialny vypočet pri bežnej elektrolyze - disociacii vody) udaj z poznatkov pre studentov strednych odbornych skol.

teraz si zoberte do ruky iba obycajnu kalkulacku a vypocitajte si nasledovne,

Kvalitny tzv. turbokotol ma spotrebu plynu na jedno vykurovacie obdobie cca 3200m3 ZP toto mnozstvo si vydelte nasobkom vyhrevnosti H vodiku oproti ZP zemnemu plynu. dostanete predpokladane spotrebovane mnozstvo ZP ktoreho cenu poznate. Taktiez si mozete vysledok porovnat z spotrebou kW el. energie potrebnou na vyrobu vodiku, porovnat s cenou... To vsetko je iba pri vyrobe vodiku bezne znamym a jednoduchym sposobom teda obycajnou elektrolyzou


NA POHON 2 LITROVéHO SPAľOVACIEHO MOTORA JE TREBA 100l kyslíkovo vodíkovej, zmesy, ďalej len brownov plyn. Túto vyrobíme so 17 kW /klasickou elektrolýzou/, a s týmto množstvom dokážeme poháňať motor , ktorý má 100kw výkon. Teda pomer 100 kW na výstupe ku 17 kW na vstupe. Je to výhodné?
sano


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 30 led 2009 20:08 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: stř 24 led 2007 1:52
Příspěvky: 3133
Karma: 11 
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 5
Ziskaná ocenění: 28
Sano, Berky to popsal úplne presne. Ty pri výpočtu výhrevnost bereš bezduvodne 1kg vodíka, namísto asi 0.1 kg = tolik váží 1m3. Navíc energii vícekrát opisuješ pomocí kW namísto kWh, co muže vést k nejasnostem. Pokud tedy do výpočtu zahrneme i potrebný pomer hustot obou plynu, tak dostaneme následovné tvrzení(možností, jak k tomu dojít je víc) :
1m3 vodíku dá asi 3x méne tepla, než 1m3 metanu (za stejného tlaku, a počáteční teploty).


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Veřejná SZ pro Klucka
PříspěvekNapsal: sob 31 led 2009 0:09 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: ned 20 srp 2006 16:33
Příspěvky: 407
Karma:
Bydliště: Praha
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 8
Ziskaná ocenění: 39
Psal jsi o moje zkušenosti tak tady jsou“

V první řadě na deskový vyvíječ tak jak ho máš vyrobený „nastojato“ ti nikdy nic nepojede.Tento typ vyvíječe vyrábí silné magnetické pole,které omezí jeho funkci min. o 30% a někdy až na 50%.Můžeš se o tom přesvědčit sám a to kompasem.I samotní výrobci elektrolyzérů přiznávají že1/3 plochy nevyvíjí.V současné době pro deskový vyvíječ neznám lepší řešení než je to mimovo.Desky naležato a provrtat.Vytvoříš něco jako „sít´“ vodičů v prostoru a silně omezíš,nebo rozmělníš magnetické pole.V děrách ti vzniknou nulové magnetické body,které by se daly přirovnat k Helmholtzovo cívkám.Neber to doslovně.
Konstrukci si zvol takovou,aby to šlo dobře rozebírat a samozřejmě skládat.Budeš to dělat dost často a to skládání je docela pakárna.Hliníkové elektrody ti po své zkušenosti vřele nedoporučuji,ale to rozhodnutí je na tobě.Všechny kovy při přechodu „likvidus-solidus“ tvoří iontové vazby a s tím prostě nic nenaděláš.Protože vyvíječ je také i spořič/můžeš použít i název JC/,tak samozřejmě pracujeme i s náboji a vn pulsy a ty ti budou doslova likvidovat krystalickou mřížku na všem kladně nabitém.To je problém i čistoty vody.Já osobně požívám co nejčistší vodu co seženu a upravuji ji kys.citrónovou.Těch způsobů je i více,netvrdím že tohle je to nejlepší.To,čemu se nevyhneš je „galvanizace“ desek po vypnutí.Vyvíječ je taky zdroj a po vypnutí se vše kladné „nalepí“ na vše záporné a obráceně.Na deskách se vytvoří polovodivý povlak a to je ten problém,proč jsem se na tento typ vyvíječe vykašlal.Kdo to má furt čistit.Ten trubkový jednou za dva měsíce rozeberu a vyčistím a je to sranda.U deskáče s tím strávíš dost času.
Až se budeš snažit na tom svém motoru rozchodit ten vyvíječ tak já začínal takto.V první řadě jsem vyhodil startér a pastorek napojil na elektromotor /1,5kW,1420/.Je to pohodlné a praktické a motor můžu startovat i celé dopoledne a vše funguje.Do spořiče nalij co nejčistší destilku a nezapojuj to na zdroj.Napoj pouze podtlak a nech to probublávat.Připoj osciloskop
a měj připravený i elektroskop,něco lepšího,než je ten ledkový.Při určitém průtoku vzduchu se ti vyvíječ-spořič dostane do oscilace a budou vznikat vn pulsy.Elektroskopem budeš detekovat okolo vyvíječe kladnou nábojovou kouli.V ten okamžik to připoj na zdroj a pozoruj všechny změny a dolaď to do oscilace.Motor by se měl dostat do stavu kdy se bude pěkně „kulatě“ otáčet,bez odporu,ale sám nepoběží.Vyzkoušej si také jiskru na svíčce a to VN+ a VN-.Pokud ti tohle bude chodit,tak musíš začít rozkládat vodu.Zvednout vodivost a já osobně jsem pro rozklad použil proud spínaný vn pulsy.Mám to vychytané a je to ten princip co najdeš na plazmacar.Uzavřené jiskřiště funguje lépe jak volné v prostoru.Další věc,kterou budeš muset řešit spíše podle citu je dostat soustavu do souladu s přirozeným tokem energie.
Nehledej rezonanci,hledej soulad.Plavat proti proudu stojí dost energie.Zeměkoule jako dominantní rezonátor „taktuje“ vše živé a neživé.Každý vyvíječ a nebo spořič potřebuje to svoje naladění a to si právě musíš najít ty sám.Pokud se budeš pouštět do separace tak s magnetickou neztrácej čas.Musel bys mít kýbl neodymů,aby jsi opravdu něco separoval
a pak stejně budeš řešit jak tu separaci měřit a nejen to.Vem si do ruky tužku a papír a zkus si namalovat technické řešení,kde soustavu neodymů obtéká 10-15l vzduchu a min. 3l BP a tohle vše je v podtlaku.Asi ten papír brzo roztrháš.Pak je tu ještě jedna možnost a tu jsem nazval studené hoření.Obyčejná oxidace,kdy plyn „probubláváš“ skrze vrstvu uhelného prachu.Učinné,ale dost nepraktické.´Já osobně používám flegmatizaci.Dobře se to reguluje
a měří.Ještě ti chci připomenout,že spalovací motor byl vyvinut na „hoření“ uhlovodíků a na trochu jiné teploty.Já osobně měl problémy s výfukovými ventily a to hlavně kvůli špatnému obtékání okolo hlavy ventilu.Ventil se deformoval a netěsnil.Po vypnutí motoru zchladl ve „zkřivené“ poloze a to byla jeho konečná stanice.Dá se to řešit,ale já už to dělat nebudu.
Píšeš,že máš nově postavený motor,takže nějaká dekarbonizace se tě asi netýká.
To by bylo asi tak všechno a pokud jsem na něco zapomněl tak to doplním.
Ještě na závěr.Tohle všechno je taky moje duševní vlastnictví,ale bez poznatků od Wojnara,Ivana a taky Petra a Mima a spousty jiných bych se tak daleko nedostal.
Musel bych se každé ráno při pohledu do zrcadla stydět,kdybych si tohle všechno nechal jenom pro svoji hamižnou kapsu a časem by se z duševního vlastnictví stalo poševní a já bych se v těch sračkách utopil!!!!!!!!!!!!!!!!!!Co vím,tak prověřím a snažím se to předat dál.Mám akorát jednu podmínku.Chci se při tom dívat těm lidem do očí.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: + 20 b pro L
PříspěvekNapsal: sob 31 led 2009 0:49 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: úte 09 led 2007 13:49
Příspěvky: 1719
Karma:
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 1
Ziskaná ocenění: 21
Za upřímnost a pokusy/postupně přidám/.
Nikdy jsem tak daleko nebyl, vzpomíním si však, že opravdoví maniaci
mají ventily z nerezu, popř. žárupevného materiálu, popř se sodíkem uvnitř pro rozvedení tepla, potom se doporučuje nerez na všech dílech výfuku, a nejvyšší možná provozní teplota motoru jako pracovní.
K.


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky   
 
 Předmět příspěvku: Re:Novák
PříspěvekNapsal: sob 31 led 2009 1:34 
Offline
Stálý člen

Registrace: ned 02 zář 2007 16:28
Příspěvky: 27
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 0
Tohle není cesta to je přímo informačni dálnice vybudovaná stovkami hodin práce. Děkuji za kopanec přimo do obličeje.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re:Novák
PříspěvekNapsal: sob 31 led 2009 9:18 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: čtv 01 lis 2007 9:41
Příspěvky: 1546
Karma:
Bydliště: Trnavský kraj
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 2
Ziskaná ocenění: 2
:good:


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: kopanec
PříspěvekNapsal: sob 31 led 2009 9:40 
Offline
Stálý člen
Uživatelský avatar

Registrace: sob 26 lis 2005 21:34
Příspěvky: 72
Karma:
Bydliště: U Plasmy
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 0
do obličeje


Nejste registrován nebo přihlášen, takže nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Brečím když tankuji drahý benzín


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Poděkování
PříspěvekNapsal: sob 31 led 2009 10:09 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: pát 25 lis 2005 20:33
Příspěvky: 766
Karma: 12 
Bydliště: Morava
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 52
Ziskaná ocenění: 278
Lubo přidávám se k té mlčící většině a móóc děkuji za poskytnuté info.
Neboj, zasel si dobré semeno které již začalo klíčit a spoustě lidí to usnadní jejich hledání soběstačnosti v energiích.
Všem ostatním bych chtěl jen říci, že na tomto návodě je vidět tu složitost problému. Ti, kteří si mysleli že jen nalejí do vyvíječe auta vodu a motor bude reagovat normálně jako na benzín tak jsou obrovsky naivní. K pocitu jednoduchosti vedou ta videa na netu, kde vše je tak snadné.....

Ještě jednou díky
H.v.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Super nakopnutie...
PříspěvekNapsal: sob 31 led 2009 11:48 
Offline
Stálý člen

Registrace: sob 04 bře 2006 22:29
Příspěvky: 54
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 1
ale mohol by si bližšie popísať to VN? Už som sa ťa na to pýtal ako spínať vysokým napätím 12V cez iskrište. Aspoň tak som to s tým spínaním prúdu pochopil. Prípadne by mi niekto iný mohol poradiť? Dík.
Roman.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 31 led 2009 18:40 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: stř 24 led 2007 1:52
Příspěvky: 3133
Karma: 11 
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 5
Ziskaná ocenění: 28
Akorát, že magnetické pole má každý vyvíječ nebo elektrolyzér prakticky stejné, a o jeho síle lze pochybovat. Kompas udelá kdykoliv cokoliv, nebudu ho prece topit v elektrolyzéru. Prednostne bude reagovat na dráty kolem. Rozdíly musí zpusobovat jiné mechanismy.


Nahoru
 Profil   
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 75  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Google [Bot]


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Portal: Stargate Portal 3.2.0 © 2005 - 2010 Michael O'Toole


Český překlad – phpBB.cz
Copyright Rival a spol. 2005 - 2011