Fórum U Pramene

 Portál: www.upramene.cz   E-mail: rival@upramene.cz

Bleší trh U Pramene
Novinka: MMS2 Maxi  Bleší trh U Pramene
     
 
Právě je stř 20 zář 2017 18:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 41  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: pát 31 bře 2017 8:05 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: pon 25 zář 2006 21:52
Příspěvky: 3012
Karma: 12 
Bydliště: Hradec Králové
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 66
Ziskaná ocenění: 274
Tak jsi tam neměl zpětný ventil. Kdyby tam byl, nemůže se nic přečerpat. Dovolí proudění pouze směrem k motoru. A odlučovač kapek zřejmě také chyběl.

_________________
"Dum spiro spero"
Ciceron


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: pát 31 bře 2017 9:25 
Offline
Stálý člen

Registrace: čtv 01 pro 2016 21:42
Příspěvky: 79
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 12
Provozní problémy jdou vždycky odstranit, ze se nasáva jen malá část vzduchu a pouzivaji zpetne ventily jsem ani nepsal, myslel jsem ze je to samozřejmost. Zajímá me ale energeticky vynos, měl by být mnohem větší než s jedním elektrolyzerem


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: pát 31 bře 2017 9:30 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: ned 05 dub 2015 22:59
Příspěvky: 234
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 63
Ziskaná ocenění: 109
Ilem píše:
Tak jsi tam neměl zpětný ventil. Kdyby tam byl, nemůže se nic přečerpat. Dovolí proudění pouze směrem k motoru. A odlučovač kapek zřejmě také chyběl.

bony1 píše:
Provozní problémy jdou vždycky odstranit, ze se nasáva jen malá část vzduchu a pouzivaji zpetne ventily jsem ani nepsal, myslel jsem ze je to samozřejmost. Zajímá me ale energeticky vynos, měl by být mnohem větší než s jedním elektrolyzerem


Stejně tudy cesta nevede.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: pát 31 bře 2017 9:39 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: pon 25 zář 2006 21:52
Příspěvky: 3012
Karma: 12 
Bydliště: Hradec Králové
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 66
Ziskaná ocenění: 274
Peter11 píše:
Stejně tudy cesta nevede.

K ježdění jenom na vodu asi ne, ale nějaký benzín to ušetří. U mě vyzkoušeno pouze s jedním elektrolyzérem. Více v sérii jsem nezkoušel.

S jedním elektrolyzérem jsem dosáhl stejného efektu, jako když jsem stejné množství vody ( jako rozložené na HHO) dodal do motoru ve formě mlhy.
Nesmí se to přehnat, pak voda smývá olejový film a motor ztrácí kompresi.

_________________
"Dum spiro spero"
Ciceron



Tento příspěvek od Ilem ocenil: Peter11 (pát 31 bře 2017 10:30)
  Rating: 3.23%
Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: pát 31 bře 2017 10:31 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: ned 05 dub 2015 22:59
Příspěvky: 234
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 63
Ziskaná ocenění: 109
Stejná zkušenost. Z elektrolyzéru jde hodně vody v podobě mikroskopických kapiček.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: pát 31 bře 2017 14:03 
Offline
Stálý člen

Registrace: čtv 01 pro 2016 21:42
Příspěvky: 79
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 12
Takze zase kompromis, tudy cesta nevede, myslel jsem si ze se bude ztrácet voda a ještě hůř když se dostane do motoru elektrolyt, ale díky za info


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: pát 23 čer 2017 18:34 
Offline
Nový člen

Registrace: ned 28 kvě 2017 20:31
Příspěvky: 1
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 0
Ahoj Bony. Ty jsi měl funkčního Kanareva? Mě to nefungovalo. Měl jsem katodu umístěnou 1cm nad elektrolytem, který jsem vařičem ohřál tak, že se vařil. Pokoušel jsem se aby to dávalo husté páry NaOH louhu -samozřejmě- jako to má na videu Kanarev. Podařilo se mi pouze nahodit elektrický oblouk mezi katodou a vařícím elektrolytem. Když jsem katodu spustil níž, oblouk byl intenzivnější ale víc žral proud až mi to vyrazilo jistič. Kanarev má na videu že oblouk jde přes ty husté výpary které chytí v celém objemu reaktoru. To jsem právě vůbec nepozoroval. Louh byl hustý dost, a víc jak bod varu už ohřát taky nejde. Ty jsi ponořil do čisté vody obě elektrody jako u BINGOFUELu ?


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: ned 23 črc 2017 17:06 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: pon 25 zář 2006 21:52
Příspěvky: 3012
Karma: 12 
Bydliště: Hradec Králové
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 66
Ziskaná ocenění: 274
S Jimem jsme udělali velký pokus. Chtěli jsme rozjet sekačku na čistý BP. Můj elektrolyzét dává 700l BP za hodinu, tak jsme byli přesvědřeni, že sekačku s tím musíme rozjet. Což o to, sekačku jsme rozjeli, ale neměla žádný výkon. Nevím proč, ale aby sekačka jela na BP, musel se jí hodně silně přidusit sací vzduch. Pokud byla větší dirka na sání, než cca 1mm sekačka se neudržela v chodu. Ale když se sání ucpalo úplně, zdechla také. Ale podařilo se nám to naladit tak, že sekačka krásně reagovala na množství BP. Bohužel, jen do té doby, než jsme ji pustili do trávy.
Došlo mi, že jsme dosáhli přesně opačnéhio efektu, než je u turbomotoru. Tím, že jsme motor provozovali s velkým vstupním podtlakem, těžce jsme snížili jeho měrný výkon.
Závěr: tudy cesta nevede.

_________________
"Dum spiro spero"
Ciceron


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: ned 23 črc 2017 22:03 
Offline
Stálý člen

Registrace: čtv 01 pro 2016 21:42
Příspěvky: 79
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 12
Pokud jste nebrzdily rychlost horeni vodiku vyfukovymi plyny nebo vstrikovanou vodou, nemohl motor dobre pracovat, proto nedaval vykon. Palivo nehorelo ale detonovalo a nevytvarelo ve valci potrebny tlak.Vodik hori cca 3m za vterinu, fosilni paliva 0,3-0,4m a to je zhruba 8x pomaleji. Klasicky motor neni na vodik staveny a musi se brzdit rychlosti horeni, jinak dojde k propaleni pistu v lepsim pripade, v horsim se motor doslova usmazi. Nejjednodusi je zavest cast vyfukovych plynu zpet do sani, slozitejsi ale lepsi metoda je vstrikovat vodu ta pusobi jako bariera mezi vodikem a kyslikem pri tepelnem zapaleni a zvysuje kompresi a tim i vykon. Podobne vysledky jsem mel I já kdyz jsem jako nezkuseny testoval motor do krovinaku, vyvyjel jsem skoro 30l HHO/min a motor se udrzel sotva na volnobeh. Ze sklamani sem vsechno vyhodil a zavrhl a teprve pozdeji pri dalsich uspesnych testech motoru z auta jsem vedel co jsem delal spatne a je potreba udelat jinak



Tento příspěvek od bony1 ocenil: cimirek (pon 24 črc 2017 7:11)
  Rating: 3.23%
Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: pon 24 črc 2017 21:15 
Offline
Zasloužilý člen

Registrace: ned 05 dub 2015 22:59
Příspěvky: 234
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 63
Ziskaná ocenění: 109
Ilem píše:
S Jimem jsme udělali velký pokus. Chtěli jsme rozjet sekačku na čistý BP. Můj elektrolyzét dává 700l BP za hodinu, tak jsme byli přesvědřeni, že sekačku s tím musíme rozjet. Což o to, sekačku jsme rozjeli, ale neměla žádný výkon. Nevím proč, ale aby sekačka jela na BP, musel se jí hodně silně přidusit sací vzduch. Pokud byla větší dirka na sání, než cca 1mm sekačka se neudržela v chodu. Ale když se sání ucpalo úplně, zdechla také. Ale podařilo se nám to naladit tak, že sekačka krásně reagovala na množství BP. Bohužel, jen do té doby, než jsme ji pustili do trávy.
Došlo mi, že jsme dosáhli přesně opačnéhio efektu, než je u turbomotoru. Tím, že jsme motor provozovali s velkým vstupním podtlakem, těžce jsme snížili jeho měrný výkon.
Závěr: tudy cesta nevede.


Potřebuješ přebytek vodíku, nebo jednoduše zakážeš vstup kyslíku do motoru :lol:
Motor mi běžel jenom při více otevřené klapce než volnoběhu a šel pěkně i do otáček. Část elektrod byla z hliníku (který samozřejmě mizel), teplota elektrolytu kolem 60°, D trysky do sání (za klapkou) cca 1,5mm. Do motoru šla pára i hydroxid hliníku z vyvíječe (možná fungoval jako spomalovač hoření :?: ).


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: úte 25 črc 2017 6:51 
Offline
Zasloužilý člen
Uživatelský avatar

Registrace: pon 25 zář 2006 21:52
Příspěvky: 3012
Karma: 12 
Bydliště: Hradec Králové
Pohlaví: Muž
Darovaná ocenění: 66
Ziskaná ocenění: 274
Motor do otáček šel, což o to, jenom neměl výkon.

_________________
"Dum spiro spero"
Ciceron


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: úte 25 črc 2017 11:02 
Offline
Stálý člen

Registrace: čtv 01 pro 2016 21:42
Příspěvky: 79
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 12
Pokud šla do motoru vodní pára tak brzdila rychlost hoření tim ze absorbuje energii z výbuchu a ta se následně pozvolna uvolni a vytvoří expanzni tlak.Záleží kolik se ji ale zavede,musí to být přesný poměr vůči palivu. Nejde o to odstraňovat nasáváný kyslík, pokud se odstraní část nasateho kyslíku do motoru tak se pouze uvolni méně energie-slouči se pouze ty atomy vodíku které budou mít k sobě atomy kyslíku, zbytek vodíku který nenajde kyslík bude nespalen a vyjde z výfuku. Důležité je nastavit rychlost hoření aby se vodík co nejvíc podobal benzínu nebo nafte.Ideální je zavést řízene výfukove plyny do sání, teprve pak bude mít motor výkon.Řešil jsem to na motoru který bezel na plazmove spalovani vody,bez výfukovych plynu se prehrival a nemel vykon


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: úte 25 črc 2017 18:35 
Offline
Nový člen

Registrace: úte 03 kvě 2016 18:58
Příspěvky: 14
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 1
By ma zaujimalo aky motor si rozbehal na plazmove spalovanie a ako dlho ti to slo. Co sa tyka HHO alebo Vodiku nejde to do vykonu lebo v palive je mizerna energia. Preto to zo vzduchom nejde lebo to ani nezapalite. Spomalovanie horenia je dobra vec mozno to robi aj ten hydroxid hliniku.


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: úte 25 črc 2017 20:26 
Offline
Stálý člen

Registrace: čtv 01 pro 2016 21:42
Příspěvky: 79
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 12
Mnozstvi vodiku je prioritou c1, vytvorit dostatek energie pro motor, da se to lehce spocitat, u maleho motoru to dela desitky litru plynu za minutu, u velkeho stovky. Jestli ani potom nejde motor do vykonu, je to spatnym spalovanim vodiku. Je potreba nastavit rychlost spalovani pri vsech otackach a zatizeni


Nahoru
 Profil   
 
 Předmět příspěvku: Re: AUTO..na vodu
PříspěvekNapsal: úte 25 črc 2017 23:00 
Offline
Nový člen

Registrace: úte 03 kvě 2016 18:58
Příspěvky: 14
Karma:
Pohlaví: Neurčeno
Darovaná ocenění: 0
Ziskaná ocenění: 1
No o to plazmove spalovanie som sa ale nedozvedel nic.


Nahoru
 Profil   
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 41  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Google [Bot], Yahoo [Bot]


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Portal: Stargate Portal 3.2.0 © 2005 - 2010 Michael O'Toole


Český překlad – phpBB.cz
Copyright Rival a spol. 2005 - 2011