Mimův vyvíječ vodíku - pokus o repliku

Souhrn všeobecných informací nejen pro "Vodíkáře".
Odpovědět
y

Re: Fotogaleria

Příspěvek od y »

Hudy píše:Dal som do fotogalerie fotky zo stavby vyvijaca a nech mi nikto nehovori, ze to nieje presna praca. Vsetko je digitalne presne a predsa to nefunguje. Tak to je na zamyslenie ................... :cry
Na fotke nevidieť napojenie na motor. Tuším že jedna s podmienok fungovania je podtlak. Skús to napojiť na motor a potom vyskúšať. A daj vedieť.

... nie som Mim


kavárna

točí

Příspěvek od kavárna »

mezi + a - VN je udržován plasmový H proton kteý imploduje,
to by mělo stačit
čaoA


Uživatelský avatar
hudy
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: ned 26 srp 2007 13:38
Bydliště: Prešov - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotogaleria

Příspěvek od hudy »

y píše:
Hudy píše:Dal som do fotogalerie fotky zo stavby vyvijaca a nech mi nikto nehovori, ze to nieje presna praca. Vsetko je digitalne presne a predsa to nefunguje. Tak to je na zamyslenie ................... :cry
Na fotke nevidieť napojenie na motor. Tuším že jedna s podmienok fungovania je podtlak. Skús to napojiť na motor a potom vyskúšať. A daj vedieť.

... nie som Mim
Tu predsa nejde o podtlak. Ide o to ze aj zapojene to na 12V autobateriu by to malo produkovat vodik ( v urcitej miere ) a v reale sa to flaka. Je to slabe takmer nic!!! Vyrobi to vodiku ani nie pre kosacku. V scheme je to napojene na bateriu 12V a potom na VN cievky. Po zapojeni na 12V to ma produkovat dostatok vodiku a po zapojeni VN sa ma produkcia vodiku z10nasobit. To potom staci na to aby na vodik fungoval motor. Ak si spocitame kolko vodiku potrebuje motor na to aby bezal ako ma aj pri vyssich otackach a vykone a odpocitame ten 10-nasobok z VN cievok musi vyvijac IBA pri pripojeny 12V vyrobit dostatok vodika na pohon napr. kosacky. No to sa pri tom co som postavil presne podla Mima da len tazko-vobec. Divne ze :cry:


Uživatelský avatar
la
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1854
Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
Bydliště: Brno
Dal: 763 poděkování
Dostal: 238 poděkování

fotogaleria

Příspěvek od la »

Hudy,nic ve zlém ale velmi se pleteš jde o přiměřený stupeň podtlaku.Ahoj.la


Uživatelský avatar
hudy
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: ned 26 srp 2007 13:38
Bydliště: Prešov - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: fotogaleria

Příspěvek od hudy »

la píše:Hudy,nic ve zlém ale velmi se pleteš jde o přiměřený stupeň podtlaku.Ahoj.la
Nehovoril som o podtlaku. Hovorim o tom ze ak by bol vyvijac funkcny mal by po pripojeni len 12V z autobaterie zacat produkovat tolko vodiku ze by to vyzeralo ako v rychlovarnej konvici. Stacilo by to na volnobeh. Pre plny vykon auta uz potrebujes tie podtlaky , VN at. Ak to takto nebubla pri 12V tak je to na nic!!! A to je fakt. Prepocitaj si spotrebu vodiku v aute a uvidis.


md

Re: fotogaleria

Příspěvek od md »

la píše:Hudy,nic ve zlém ale velmi se pleteš jde o přiměřený stupeň podtlaku.Ahoj.la
přiměřený..... kolko to je 1? 100? 200? 1000? Toto nie je odborna debata. Toto je "čáry máry fuk"


Uživatelský avatar
la
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1854
Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
Bydliště: Brno
Dal: 763 poděkování
Dostal: 238 poděkování

Hudy

Příspěvek od la »

Promiň ale to je patrně trošku o něčem jiném. Toto je standartní poměrně dobře navržený horizontální elektrolyzer s podporou vn impulzy (Doufám že se na mě Mim nebude zlobit je to jeho parketa a to bych soukromě velmi rád ctil.)Který ti při normálním atm.tlaku bude fungovat normálně.A toho plynu není zas tolik potřeba, spočítej si prosím prostor nad pístem v horní úvrati , přidej thermodisociaci vody a jejích par(nezapomeň na vzniklý tlak výbuchem ) Ahoj. la .PS mezi náma soukromně, začal bych hodně dole s tím BP.(a to jsem jěště nerozepsal katalyzační účínky vn na plyny +AL+atd)výbuch v uzavřeném prostoru je o poměrech OBJEMU.stlačitelnost jednotlivých plynů je třeba vzít taky do úvahy.


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: fotogaleria

Příspěvek od Ilem »

Hudy píše:
Nehovoril som o podtlaku. Hovorim o tom ze ak by bol vyvijac funkcny mal by po pripojeni len 12V z autobaterie zacat produkovat tolko vodiku ze by to vyzeralo ako v rychlovarnej konvici. Stacilo by to na volnobeh. Pre plny vykon auta uz potrebujes tie podtlaky , VN at. Ak to takto nebubla pri 12V tak je to na nic!!! A to je fakt. Prepocitaj si spotrebu vodiku v aute a uvidis.
Psal jsem to tu již několikrát, ale je to jako když hrách na stěnu házím. Zkusím to tady podrobněji.
Na prvním (neoficielním) setkání nám byla předvedena kyslíkovodíková svářečka. Proč to sem píšu? dotyčný čověk bohužel si nevzpomenu na jméno, abych ho mohl titulovat , jak se patří, nám vyprávěl o úskalích její stavby.
Když to poprvé postavil, nedělalo to skoro nic. Tekl velký proud, topilo to, ale plynu to moc nedělalo. Řekl si, že znovu a lépe. Každou jednotlivou destičku vyvíječe po stranách neprodyšně přilepil ke stěnám vyvíječe. A ejhle, vyvíječ fungoval a dodnes funguje k naprosté spokojenosti. Vysvětlení měl takovéto: Když mají ionty snadnější cestu okolo - od jedné aktivní elelktrody ke druhé, proč by se zdržovaly skákáním z jedné desky na druhou (malinko to popularizuju ale v principu to tak je).
Časem jsem na kyslíkovodíkovou svářečku skoro zapoměl, až přišel den, kdy se mi dostal do ruky wobbler - česky rozmítací generátor. Od tud už je jen krůček k nápadu změřit rezonanční kmitočet vyvíječe. I to se povedlo. Samozřejmě jsem zkoušel, co ovlivňuje rezonanční kmitočet a přitom jsem přišel na zajímavou věc. Čím méně je v okolí vyvíječe " liché" vody - to jest vody, která se přímo neučastní procesu, tím lepší je jakost rezonančního obvodu. A to velmi výrazně. Z těchto dvou poznatků usuzuji, že ve vyvíječi nesmí být místa, kudy by si ionty zkracovaly cestu, nebo se jen tak flákaly.
A teď proč to všechno píšu. Mimův vyvíječ je jako řešeto. Ionty mají spoustu možností obejít pasívní elektrody a jít nejkratší cestou. Tomu se musí zamezit.
Ptáte se jak? Podtlakem, nebo přetlakem, to je jedno. Důležité je, aby díry v elektrodách byly plné vzduchu - v něm je iontová vodivost při 12ti V přece jen dost výrazně omezena. To je podle mě druhá a možná ještě důležitější funkce Mimova podtlaku a mimochodem i probublávání kompresorem před startem.

Prosím, nekamenujte mě , ještě jsem repliku nedodělal a jsou to jen doměnky.

Ještě bych se rád vyjádřil k Lubošově otravnému plynu. Je mi divné, že po celém světě jezdí stovky, možná už tisíce aut na vodík (ten stlačený, ne vyráběný za chodu) a nevím o tom, že by byly nějaké problémy s výfukovými zplodinami. Naopak, ve všch pramenech je vodík považován za velmi ekologické palivo.


"Dum spiro spero"
Ciceron
sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

007

Příspěvek od sao »

habana napsal :

Milé Sao,
Mim se ti nepotřebuje podívat do vočí, tam to je asi úplně vo něčom jinymmm.
Kdyby se ti potřeboval podívat do vočí, tak by ti třeba nějakym způsobem pomohl zprovoznit ten svuj vyvíječ, a celou tu dobu co ste to stavěli, tak by vám nenastavoval svoji prde..
Otočil se k vám všem prostě a jednoduše zády, jestli si to neuvědomujete.
Vem to tak, že celou tu dobu, co ste stavěli repliku, byl Mim nezvěstnej.
A přečti si dnešní chat, cože to Mim pravil o replikách jeho vyvíječe. By si musel bejt úplně nesvéprávnej, kdyby si nedokázal číst mezi řádky.
A nech tý role kašpara moc ti nesluší. Začni trochu
přemejšlet milý vole, Chováš se jako děcko..
Nic ve zlymmmmm


Habano
Já se zatím ubírám jinou cestou . Nevím , kde jsi byl na tom , že JÁ dělám repliku , takže nenech prchlivost cloumat , svým majestátem a toho , s těma rolničkama , jsi teď udělal ze sebe sám . Radil bych pozřít nějakou tu bylinku rozumu nebo kašičku , abys jsi ze sebe nedělal toho , jak se pase v poli , ale lev to není .

Nic ve zlém


Uživatelský avatar
hudy
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: ned 26 srp 2007 13:38
Bydliště: Prešov - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: fotogaleria

Příspěvek od hudy »

Ilem píše:
Hudy píše:
Nehovoril som o podtlaku. Hovorim o tom ze ak by bol vyvijac funkcny mal by po pripojeni len 12V z autobaterie zacat produkovat tolko vodiku ze by to vyzeralo ako v rychlovarnej konvici. Stacilo by to na volnobeh. Pre plny vykon auta uz potrebujes tie podtlaky , VN at. Ak to takto nebubla pri 12V tak je to na nic!!! A to je fakt. Prepocitaj si spotrebu vodiku v aute a uvidis.
Psal jsem to tu již několikrát, ale je to jako když hrách na stěnu házím. Zkusím to tady podrobněji.
Na prvním (neoficielním) setkání nám byla předvedena kyslíkovodíková svářečka. Proč to sem píšu? dotyčný čověk bohužel si nevzpomenu na jméno, abych ho mohl titulovat , jak se patří, nám vyprávěl o úskalích její stavby.
Když to poprvé postavil, nedělalo to skoro nic. Tekl velký proud, topilo to, ale plynu to moc nedělalo. Řekl si, že znovu a lépe. Každou jednotlivou destičku vyvíječe po stranách neprodyšně přilepil ke stěnám vyvíječe. A ejhle, vyvíječ fungoval a dodnes funguje k naprosté spokojenosti. Vysvětlení měl takovéto: Když mají ionty snadnější cestu okolo - od jedné aktivní elelktrody ke druhé, proč by se zdržovaly skákáním z jedné desky na druhou (malinko to popularizuju ale v principu to tak je).
Časem jsem na kyslíkovodíkovou svářečku skoro zapoměl, až přišel den, kdy se mi dostal do ruky wobbler - česky rozmítací generátor. Od tud už je jen krůček k nápadu změřit rezonanční kmitočet vyvíječe. I to se povedlo. Samozřejmě jsem zkoušel, co ovlivňuje rezonanční kmitočet a přitom jsem přišel na zajímavou věc. Čím méně je v okolí vyvíječe " liché" vody - to jest vody, která se přímo neučastní procesu, tím lepší je jakost rezonančního obvodu. A to velmi výrazně. Z těchto dvou poznatků usuzuji, že ve vyvíječi nesmí být místa, kudy by si ionty zkracovaly cestu, nebo se jen tak flákaly.
A teď proč to všechno píšu. Mimův vyvíječ je jako řešeto. Ionty mají spoustu možností obejít pasívní elektrody a jít nejkratší cestou. Tomu se musí zamezit.
Ptáte se jak? Podtlakem, nebo přetlakem, to je jedno. Důležité je, aby díry v elektrodách byly plné vzduchu - v něm je iontová vodivost při 12ti V přece jen dost výrazně omezena. To je podle mě druhá a možná ještě důležitější funkce Mimova podtlaku a mimochodem i probublávání kompresorem před startem.

Prosím, nekamenujte mě , ještě jsem repliku nedodělal a jsou to jen doměnky.

Ještě bych se rád vyjádřil k Lubošově otravnému plynu. Je mi divné, že po celém světě jezdí stovky, možná už tisíce aut na vodík (ten stlačený, ne vyráběný za chodu) a nevím o tom, že by byly nějaké problémy s výfukovými zplodinami. Naopak, ve všch pramenech je vodík považován za velmi ekologické palivo.
Vdaka Ilem za obsiahle vysvetlenie. Vies keby kazdy na fore takto ako TY vysvetlil vsetky casti vyvijaca, urcite by princip fungovania pochopili viaceri a samozrejme by aj viaceri postavili funkcny vyvijac. Ja sa teraz pokusim ten moj prisposobit tvojej rade. NEDAM TYM IONTOM ZIADNU SANCU :lol: Potom napisem ako to dopadlo. vdaka Ilem


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: fotogaleria

Příspěvek od Ilem »

hudy píše:
Vdaka Ilem za obsiahle vysvetlenie. Vies keby kazdy na fore takto ako TY vysvetlil vsetky casti vyvijaca, urcite by princip fungovania pochopili viaceri a samozrejme by aj viaceri postavili funkcny vyvijac. Ja sa teraz pokusim ten moj prisposobit tvojej rade. NEDAM TYM IONTOM ZIADNU SANCU :lol: Potom napisem ako to dopadlo. vdaka Ilem
Kurva, takový perly sem dávám, a nikdo mi nepřidá karmu. Rivale, jak se tam dává to + a -. Nic si z toho nedělej, jsem ožralej. Dobrou noc.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
hudy
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: ned 26 srp 2007 13:38
Bydliště: Prešov - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: fotogaleria

Příspěvek od hudy »

Ilem píše:
hudy píše:
Vdaka Ilem za obsiahle vysvetlenie. Vies keby kazdy na fore takto ako TY vysvetlil vsetky casti vyvijaca, urcite by princip fungovania pochopili viaceri a samozrejme by aj viaceri postavili funkcny vyvijac. Ja sa teraz pokusim ten moj prisposobit tvojej rade. NEDAM TYM IONTOM ZIADNU SANCU :lol: Potom napisem ako to dopadlo. vdaka Ilem
Kurva, takový perly sem dávám, a nikdo mi nepřidá karmu. Rivale, jak se tam dává to + a -. Nic si z toho nedělej, jsem ožralej. Dobrou noc.
Ilem prid ku mne na Slovensko a moje dievata ti daju tolko karmy, ze sa nebudes chciet vratit :lol: :lol: :lol:


Uživatelský avatar
la
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1854
Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
Bydliště: Brno
Dal: 763 poděkování
Dostal: 238 poděkování

videa

Příspěvek od la »

Zdravím.Potom co jsem viděl mohu říct ,že jedeš na něco jiného než Mim jedeš na BP .Toto je tady první motor na foru na BP co vidím funkční. Mim stavěl DD (děda Dingel)A náhodou, zas tak moc to nehulí ,viděl jsem horší motory.la


Uživatelský avatar
Marteen
Stálý člen
Příspěvky: 86
Registrován: pát 14 zář 2007 19:42

Realita II

Příspěvek od Marteen »

To vyzerá ako vodná para, keď to nemáš možnosť ovonať.
Nemôže to byť motorový olej? smrdí to?

V každom prípade je to super výsledok. Podľa mňa je už veľmi dobrý výsledok keď motor vydrží bežeť na voľnobeh.

Leješ do toho čístu vodu?
Koľko amper tečie do vyvíjača?
Používaš aj VN? či meníš polaritu na elektrodach.


Odpovědět

Zpět na „Rozklad vody a vodík - všeobecně“