UFka vyšší řady

Praktické poznatky a projekty uživatelů tohoto fóra.
Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: UF, tedy UF, UF

Příspěvek od poota »

Pego píše:.. díky za znovuoživení mého dlouholetého přítele Peugeotka. :)..
Ani nevíš, jak jsi mě potěšil.
Na Trabantu mám zatím ještě UF4ku, na Corsu jsem dával rovnou UF5ku, takže nevím, jaký je mezi nimi rozdíl. Ale přítel Zwelfhundertzwanzig, který na UF5ku přešel z UF4ky tvrdí, že je to opravdu "badatelný" rozdíl. Jeho koráb pouště (Opel Karavan) si prý teď dosyta užívá jízdu na pětku. Já bych u té Corsy B 1,0 klidně vystačil jenom s dvojkou a pětkou, kdyby to muselo být. Takhle většinou přeskakuji dvojku a čtyřku.
Tu zveřejněnou UF6ku ještě nemám namontovanou ani vyzkoušenou, ale mám dojem, že by mohla a měla být velice zajímavá.
A děkuji za zkušenost 2xUF - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: UF, tedy UF, UF

Příspěvek od Pego »

poota píše:
Pego píše:.. díky za znovuoživení mého dlouholetého přítele Peugeotka. :)..
Ani nevíš, jak jsi mě potěšil.
Na Trabantu mám zatím ještě UF4ku, na Corsu jsem dával rovnou UF5ku, takže nevím, jaký je mezi nimi rozdíl. Ale přítel Zwelfhundertzwanzig, který na UF5ku přešel z UF4ky tvrdí, že je to opravdu "badatelný" rozdíl. Jeho koráb pouště (Opel Karavan) si prý teď dosyta užívá jízdu na pětku. Já bych u té Corsy B 1,0 klidně vystačil jenom s dvojkou a pětkou, kdyby to muselo být. Takhle většinou přeskakuji dvojku a čtyřku.
Tu zveřejněnou UF6ku ještě nemám namontovanou ani vyzkoušenou, ale mám dojem, že by mohla a měla být velice zajímavá.
A děkuji za zkušenost 2xUF - poota
Ehm, příteli,

jsem rád, že jsem si na Tvé UF našel čas ;) jenom musím opravit:
ve filtru je UF6, ale má jenom 2 vinutí - 2 RG58 (75 Ohm sat. kabel) dráty uvnitř, pokračují vně zpět až se spojí v oblasti oka. Směr levotočivý uvnitř i vně. Něco jako 2 vrstvy caducea, uzavřené do nekonečné smyčky. Žádné magnety/rezonátory.


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: UF, tedy UF, UF

Příspěvek od poota »

Pego píše: ve filtru je UF6, ale má jenom 2 vinutí - 2 RG58 (75 Ohm sat. kabel) dráty uvnitř, pokračují vně zpět až se spojí v oblasti oka. Směr levotočivý uvnitř i vně. Něco jako 2 vrstvy caducea, uzavřené do nekonečné smyčky. Žádné magnety/rezonátory.
Jak to popisuješ, tak bych to viděl spíš jako UF3ku s propojenými původně "napájecími" konci. Ty magnety tam zkus, jsou opravdu znát.
Polovina UF6ky by z toho vznikla, kdybys přeštípnul oko a spojil vždycky konec oka s "jeho" druhým koncem a současně propojil oba spoje rezonátorem.
Celá UF6ka má tyhle systémy dva a spoje jsou na navzájem opačných stranách. UF6ka není vyzkoušená, takže je to spíš určené pro experimentátory. Pro veřejnost jsem to schválně příliš nerozváděl, aby to bylo srozumitelné hlavně těm pokročilejším.

Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Magnety to jakoby

Příspěvek od 1220 »

zestabilizují a vyloučí vznik DOR - škodlivého orgonu
zatím ale nevím jak velkou roli hraje přesný geometický tvar vinutí
když jsem to uf ko s piezem namontoval, Dor tam chvilku byl.
Přičítám to tomu, že piezo není uvnitř jak praví návod, ale venku od cívek směrem k motoru asi 3 cm
V žádném případě pro jistotu nedoporučuji, podle některých událostí tento týden to asi honem předělám.
Není radno Lupiče energie pouštěti si k tělu ..........
K.


Uživatelský avatar
Iv
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1080
Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
Dostal: 8 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Magnety to jakoby

Příspěvek od Iv »

1220 píše:zestabilizují a vyloučí vznik DOR - škodlivého orgonu
zatím ale nevím jak velkou roli hraje přesný geometický tvar vinutí
když jsem to uf ko s piezem namontoval, Dor tam chvilku byl.
Přičítám to tomu, že piezo není uvnitř jak praví návod, ale venku od cívek směrem k motoru asi 3 cm
V žádném případě pro jistotu nedoporučuji, podle některých událostí tento týden to asi honem předělám.
Není radno Lupiče energie pouštěti si k tělu ..........
K.
Rozdělils vodivě zařízení na dvě zony a než se nabudilo cele zařízení, DOR tam bylo, než se to naformátovalo, měl jsi ještě u toho klít a na týden by jsi měl o starosti vystaraný ....... Piezák umísti vždy do srdce-nulového bodu(nádoba s rtutí byla kde..? Vždy to tvořilo kompakt).


Svůj šírák odhazuji vdál a letím zpět ke hvězdám. (Cyrano)
Uživatelský avatar
la
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1854
Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
Bydliště: Brno
Dal: 763 poděkování
Dostal: 238 poděkování

HDR

Příspěvek od la »

HDR je zkratka Hyper Dimenzionární Rezonátor .Pár odkazů na stránky . :D
http://jamestwohats.com/skinwalker//blo ... ceus-coils
http://jamestwohats.com/skinwalker//blo ... me-travel/
http://www.zamandayolculuk.com/cetinbal/caduceusexp.htm
čumím jak puk.
:shock:
pak mě to hodí do turecka a tam to už bez zapnuté lišty Toolbar nejde
kvantová teleportace
http://www.zamandayolculuk.com/cetinbal ... ationx.htm
Tento je asi nejlepší
http://www.hdrusers.com/


Uživatelský avatar
la
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1854
Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
Bydliště: Brno
Dal: 763 poděkování
Dostal: 238 poděkování

..

Příspěvek od la »

No teda nevím co si mám myslet ,trochu sem tam pátral.
Vidím jednoduché zapojení diodového fázového diskriminátoru (diod je ovšem 6),akorát nevím jak má zmáknutý zesilovač aby to bylo IN ,teda dosažení stejných podmínek.Normálně mě dělají problémy i 4 diody,musí se vybrat stejné. :oops:
Asi si budu muset zase o fázových disriminátorech něco přečíst.Je to možný furt se učit? :lol:
Hezký tohle ,pro ty co trpí migrénou http://www.fluxcap.com/teichopsia.htm http://www.fluxcap.com/scintillating_scotoma.htm
Krabice http://www.fluxcap.com/HDR_Photos.htm http://www.fluxcap.com/HDR_Caduceus_Coil.htm
:D


Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: UF, tedy UF, UF

Příspěvek od Pego »

Pego píše: Takže včera jsem ukončil test "BEZ", sprint z 0-100km/h 21 secund a stačilo.
Vcera vecer, stejne misto, stejna teplota... 3 sprinty prumer:
17,2s 0-100km/h
čekal sem pocitově lepší čas, ale je to fajn, hlavně motor šlape bez klepáni.
Mám pocit, že účinek je lepší v nízkých otáčkách, v červeném pásmu
pak asi přichází hranice omezení průtoku vzduchu v saní.
PS Včera večer sem přidal ješte jedno UF - model je na předch. straně:
dvě spirály uvnitř, dvě vně, uzavřené symetricky do nekonečné smyčky.
NewUF,jpg červený drát před zrcátkem.
Naposledy upravil(a) Pego dne pát 01 říj 2010 9:12, celkem upraveno 1 x.


1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

nakonec se tam dostaneme

Příspěvek od 1220 »

Ivane, takže do středu uf/ caduceus bys dal nádobku se rtutí, vysokotlakou a zahřál bys to na cca 1000 st C
a budeme mít vimanu ????
Rtuť je obrovským zdrojem volných elektronů, ale vimany to rozváděli a vyvažovali a měli to vpojený do svýho organismu.
Byli jako drak a jezdec.
Zde končí svět iluzí a začíná ten opravdový o kterým víme celkem málo.
K.


Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: UF, tedy UF, UF

Příspěvek od Pego »

Pego píše: "BEZ", sprint z 0-100km/h 21 ... 17,2s 0-100km/h
.. a lepsi se to, posledni prumer 16,1.


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: UF, tedy UF, UF

Příspěvek od poota »

Pego píše:.. a lepsi se to, posledni prumer 16,1.
+1 :good: máš za použití rychlého způsobu měření účinnosti

Zkus ještě "pravou" UF6 - jádro je ze čtyř drátů, s obalem jsou propojené do čtyř nezávislých "vinutí", dvě propojení jsou na jednom konci, druhé dvě na druhém. V těch spojích jsou vždycky dvě vinutí navzájem propojena prostřednictvím keramického rezonátoru, časem chci vyzkoušet ještě UV diody - buď místo rezonátorů a nebo paralelně k nim.

U toho červeného nekonečnoidu, který jsi použil, by mě ještě lákalo přesunout ten spoj doprostřed jádra a využít ho k sériovému zapojení rezonátoru a nebo UV diody. Jak vidíš, laborovat by se dalo do alelujá.

Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: UF, tedy UF, UF

Příspěvek od Pego »

poota píše:
Pego píše:.. a lepsi se to, posledni prumer 16,1.
+1 :good: máš za použití rychlého způsobu měření účinnosti

Zkus ještě "pravou" UF6 - jádro je ze čtyř drátů, s obalem jsou propojené do čtyř nezávislých "vinutí", dvě propojení jsou na jednom konci, druhé dvě na druhém. V těch spojích jsou vždycky dvě vinutí navzájem propojena prostřednictvím keramického rezonátoru, časem chci vyzkoušet ještě UV diody - buď místo rezonátorů a nebo paralelně k nim.

U toho červeného nekonečnoidu, který jsi použil, by mě ještě lákalo přesunout ten spoj doprostřed jádra a využít ho k sériovému zapojení rezonátoru a nebo UV diody. Jak vidíš, laborovat by se dalo do alelujá.

Zdravím - poota
Určitě zkusím, mimochodem konečně i první UFUF-spotřeba: 6.76L/100km a to se všema sprintama...


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: UF, tedy UF, UF

Příspěvek od poota »

Pego píše:.. a lepsi se to, posledni prumer 16,1.
Ještě k tomu zlepšení - mám pocit, že se nelepší UFko, ale že spíš přizpůsobuješ lépe svůj styl jízdy změněným možnostem motoru. Tím myslím třeba to, že přetáčení motoru využíváš jen do těch otáček, které jsou skutečně přínosné.

Ke spotřebě - paliva se spotřebuje přibližně stejně, nebo jen nepatrně míň, tedy při stejných otáčkách a stejném zatížení. Ale palivo se lépe spálí a docílí se trochu vyššího výkonu, přičemž ten rozdíl je pochopitelně zřetelnější při nízkých otáčkách. K úspoře paliva dochází, aspoň podle mého názoru, hlavně tím, že je možné řadit vyšší převodové stupně dřív, protože motor dobře táhne už od nižších otáček.

Spotřeba motoru se v grafech udává v gramech na jednoho koně (teď už asi na kilowat) za hodinu při určitých otáčkách. Ta je zpravidla nejnižší v oblasti nejvyššího točivého momentu.
Jenže - pro skutečnou spotřebu je potřeba tuto spotřebu vynásobit počtem koní (kW), které motor v daných otáčkách má - pak dostaneme úplně jinou křivku, například v nižšších otáčkách je měrná spotřeba na koně sice vyšší, ale těch koní je podstatně méně. Zatím to byla spotřeba na hodinu běhu motoru.
Proto musíme ještě počítat s tím, kolik za tu hodinu ujedeme, což závisí nejvíc na zařazeném stupni. Za tu hodinu při daných otáčkách ujedeme na jedničku asi tak šestinu toho, co na pětku.
Na překonání odporů potřebujeme na kolech určitý výkon, je to kombinace rychlosti, převodu a otáček motoru. Pokud dává motor v této kombinaci vyšší výkon, než je potřeba, jedeme s přebytkem výkonu, který platíme zbytečnou spotřebou.
Další "zbytečná" spotřeba je každé brždění - při klidné pohodové jízdě je ho mnohem míň.

Trochu jsem se rozkecal, ale chtěl jsem tím jenom vysvětlit, že vlastně nespoří palivo UFko nebo jakýkoli jiný vehement, ale jenom a pouze řidič, který dokáže nepatrně zlepšených vlastností motoru co nejlépe využít.

Při té příležitosti si dovolím připomenout Nikiho Laudu s jeho heslem: Zvítězit s co nejmenším náskokem.
A ještě Jackieho Stewarta, který na svých produkcích měl na kapotě velkou vodorovnou mělkou mísu se soustřednými kruhy a těžkou kuličkou. Jakoukoli trať projížděl s kuličkou ve vnitřích kruzích rychleji, než jiní piloti, kterým kulička narážela do okraje.

Zdravím - poota
P.S. nechtěl jsem poučovat, spíš jenom připomenout.


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: UF, tedy UF, UF

Příspěvek od Ilem »

poota píše:
Trochu jsem se rozkecal, ale chtěl jsem tím jenom vysvětlit, že vlastně nespoří palivo UFko nebo jakýkoli jiný vehement, ale jenom a pouze řidič, který dokáže nepatrně zlepšených vlastností motoru co nejlépe využít.
Mám dojem, že jsi uhodil hřebíček na hlavičku. Proto se spořčem ušetřím já, i můj syn, ale manželka ani dcera neušetří se sebelepším spořičem ani pikolitr.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: UF, tedy UF, UF

Příspěvek od Pego »

Ilem píše:
poota píše:
Trochu jsem se rozkecal, ale chtěl jsem tím jenom vysvětlit, že vlastně nespoří palivo UFko nebo jakýkoli jiný vehement, ale jenom a pouze řidič, který dokáže nepatrně zlepšených vlastností motoru co nejlépe využít.
Mám dojem, že jsi uhodil hřebíček na hlavičku. Proto se spořčem ušetřím já, i můj syn, ale manželka ani dcera neušetří se sebelepším spořičem ani pikolitr.
Dobra poznámka Ileme, připoměl si, že mám natočit jedno UF-ko do ženinho IGNISe 1.3. Jak sem se k nemu posledně dostal, udelal sem sprinty jak s P205, má mrcha VVTi a 100 udela za 10,1s (což je lepší jak udává výrobce - 12,6 s). Uvidíme, co s UF. Jinak žena jezdí za 6,2 dlouhodobě a to se s tím nepere, výrobce udává 6,5.

Petře, u mně lehší noha nepřipadá v úvahu, jezdím pořád "co to dá" a teď co Peugeotek zasejc ožil, šlapu mu pořádně na krk. Také u karburátoru, každé zmáčknutí plynu vstřikne palivo navíc. Když přidáváš plynule, regulátor tohle dodatečné palivo nevsřikuje (ověřeno praxí).

Proto jsem vždy uváděl, lepší výkon při dynamičtejší jízdě s menší spotřebou. ... musím se jednou přinutit alespoň jednu nádrž odjezdit předpisově...


Odpovědět

Zpět na „Lidé sobě“