Aktuálně: Probíhá přechod na novou verzi fóra. Postupně bude upravován vzhled a funkčnost fóra. Nahlaste prosím nalezené chyby...

Pego a P205

Spořiče a další úpravy.

Moderátor: Pego

Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: Elyzer 200Al v1.0 připraven

Příspěvek od Pego »

Pego píše:
Pego píše:
Pego píše:200x200x0.8mm SS 316L, 5mm Al, 12VDC SS-Al-SS, mezera 1mm, + 0 - http://www.upramene.cz/forum/album_pic.php?pic_id=224 ... Pego ;)
=>03.06.2008 Osazeno v aute. Poč. odběr ~100mA, zapnuto přebublávání. Napetí naprázdno 0,35V (nerez - nerez).
Update 18.6.2008: Spotreba po trech nadrzich ~6.08 L/100km (jizdni podminky: opakovane sprinty 0-100km/h ~13sek. , 80-120km/h na petce 13,6s, zapchy cca 6 hodin spolu, pomer 50:50 mesto:mimo mesto, teplota 15-26C). Subjektivni dojem: slape jako nikdy predtim, tichy chod, rad akceleruje, moznost pretacet otacky. Aktualni stav tacho 320 850km.
Orig spotrebu vyrobce zde: http://www.upramene.cz/forum/album_pic.php?pic_id=232
Pego ;)
Takze koncim s testovanim, viz jak litr to nestahlo bez dalsich uprav rezimu spalovani... Jak se vratim ze zahranici zacnu testovat za stejnych podminek TR od jedne ze zdejsich nejsikovnejsich hlavicek -- Sao :)
Pego ;)
______
Happy bastl-ing, happy test-ing! A happy setri-ng!


Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

TR

Příspěvek od Pego »

Informace ohledne mych skusenosti se Sao-vým TR v jeho vlákne:
http://upramene.cz/forum/viewtopic.php?t=731


Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Regulace teploty vyfukovych plynu

Příspěvek od Pego »

Inspirace z yahoogroups, je mozne ze uregulovanim konstantni teploty vyfuku, by bylo mozne bezet motor bez rizika poskozeni i pri "extremnich" smesich.

Strucne se jedna o snimani teploty vyfuku a nasledne regulace mnozstvi vstrikovane vodne triste (mlhy).

Tady se daj koupit komponenty s kterymi by to melo fungovat "na klic"
https://www.coolingmist.com/

Here is a water injection system I think will be good. It has a
controller that hooks to signals like MAP (uses 0-5 volt) to control
water volume. https://www.coolingmist.com/

Here is a company (I've bought gauges from them for years) from which
you can buy exhaust gas gauges that use a thermocouple sensor.
http://www.westach.com/

konkretne:
konverter ktery meni vystup z thermocouple na 0-5 VDC
http://www.coolingmist.com/detailmain.a ... =egtsender

George Wiseman
wiseman@eagle-research.com

Zatim je to jenom idea - ale mohla by pomoct u vsech "mod-u" na motorech, ktere potencionalne zvysuji teplotu (chuda zmes, HOH, predhrivani paliva atd...) a napomoct tak k vyssi uspore paliva (toho za ktere platime...).


NEVO
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: pon 17 lis 2008 18:56
Bydliště: Or.Polhora-Slovensko

Příspěvek od NEVO »

to s tym sledovanim teploty fyfuku mas asi pravdu,
jasom tiez mal na svojom motore namontovany taky skusobny prototyp vstrekovania vody do sania, ale somto robil za ucelom zvysenia vykonu pri (napr pri predbiehani) ze som to sam zapnul a vypnul, ale problem bol v tom ze motor siel chvilu z vyssym vykonom (asi 10 sekund, zalezaloto na otackach) a potom zacalo trosku trhat a ked som to nevypol tak motor az zhasol, som usudil ze to bolo prilisnym ochladenim spalovacieho priestoru.


Život je ťažký - jeden z najťažších...
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

<5,5l/100km

Příspěvek od Pego »

a to s "normalnim" chodem motoru bez straty vykonu... a spotreba de porad dolu.. :D


Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Aktualni sestava

Příspěvek od Pego »

6,8L/100km - spotreba od vyrobce, potvrzena uvedenim do puv. stavu
5,5L/100km - ma aktualni

Auto P205, 21-let, ~340T km, orig motor (pri 125T km prekrouzkovan)

1. PCV filtr mezi vikem a sanim
2. predhrev paliva na +/- 90C
3. TR orig od Sao, 4 vynuti, prebublavani, spotreba kolem 150mA/13,4V
4. zvysen predstih o ~15°
5. Svicky Bosch Super 4

PS este dodatek pro ty bez kalkulacky:
50L nadrz - teoreticky dojezd na celych 50L:
6,8L/100 --> 735,29411764705882352941176470588 km
5,5L/100 --> 909,09090909090909090909090909091 km
podotykam za stejny prachy + nizsi skodliviny + nizsi opotrebeni + vyssi trvanlivost motoru atd.... o zvyseni vykonu radsi ani nemluvim

--> Maximalni spokojenost, ne ze bych netouzil jit pod 4/100km, ale zatim jsou problemy s teplotou - a tady je zapotrebi automaticka regulace vodniho vstrikovani dle teploty hlavy. Zatim nemam, ale pudu po tom.


Odpovědět

Zpět na „Automobily“