Tankování pohonných paliv do vozidel popř. jiná alternativa

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
NAVAR
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1739
Registrován: stř 16 dub 2008 10:00
Dal: 37 poděkování
Dostal: 262 poděkování

Re: mno..

Příspěvek od NAVAR »

Palo píše:
jarda ovčák píše:Palo, smývá olejovej film ze stěny válců...
Takžejác výsledek jsou propečený písty, jak psal NAVAR - předpokládám...
Písty se tuším propalovaly u dvoutaktu když kluci jezdili na kde co.
Nicméně směs může ovlivnit spalování tak že třeba připálíš ventily, možná i ty kroužky. U acetonu je prý vyšší teplota hoření.
Nicméně viděl jsem i motor kterýmu byl špatně nasazený rozvodový řemen asi jenom o jeden zoubek. Při normálním provozu se nic nedělo, pak to chlapík protáhnul po dálnici asi 160 a ventily se odporoučely.


Není ani tak důležité najít "kámen mudrců" jako cesta k němu.
To co není vidět a ani není možno měřit nelze už z principu prohlásit za neexistující.
Pomož si sám, protože ti stejně nikdo jiný nepomůže.
Moderátor raději žádný než vadný.
NAVAR
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1739
Registrován: stř 16 dub 2008 10:00
Dal: 37 poděkování
Dostal: 262 poděkování

Re: MNO...

Příspěvek od NAVAR »

Palo píše:
jarda ovčák píše:...toho folcvágna budu mušet zapálit, páč ten jede a jede a jede a......dlouho ještě pojede....
No je to tak, to jsou držáky. Voni na Ukrajině ví, proč jezdí s VW group. Oktávej a Prassatů jak naje*anejch... Audi taky... Francouzský, japonský a korejský mrchy leda jen ve městech a velmi málo...
Ty korejský mrchy bych teda nazval ještě jinak :D


Není ani tak důležité najít "kámen mudrců" jako cesta k němu.
To co není vidět a ani není možno měřit nelze už z principu prohlásit za neexistující.
Pomož si sám, protože ti stejně nikdo jiný nepomůže.
Moderátor raději žádný než vadný.
jarda ovčák
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1252
Registrován: čtv 19 lis 2009 9:24
Bydliště: Svitavy
Dal: 9 poděkování
Dostal: 98 poděkování

mno...

Příspěvek od jarda ovčák »

Jasně bratře, je to tak, korejský mrchy fakt stojí za prd. Abych byl přesný, tak stály za prd. Před desíti a více lety samozřejmě..... Čas letí a korejci vyrábí velice kvalitní naftožrouty s pokročilou technologií výroby i provozu.
Hodnoty jejich provozu atakují hranice evropských samozřejmostí, a tak se budem těšit na další vývoj. korejské traktory kioti stojí na úrovni evropy již nyní a spolehlivostí se nemusí stydět.
Ostatně, když jsem vybalil fotoaparát sony, z jehož ceny mi málem slezly vlasy, tak jsem se málem posral při nápisu vyrobeno v číně. Stejně i toshiba, z které píšu je z číny.
A tak logicky tento svěží východní vítr přivál na moje latifundie čínský traktor s názvem dong feng , a napsaný na něm je east wind.
Kámoš čínan mi však říkal, že to je hromobití a tatáž firma vyrábí rakety s plochou dráhou letu i ty do vesmíru.... jistě i kafemlejnky.
Nemají se zač stydět.... čistokrevná mechanika, projistotu licence kubota, konstrukční škola před 30 lety, což mi vyhovuje.Vše hřmotné, předimenzované, surové.... žádná elektronika, žádný moderny a konstrukčně vyvinutý přímo na spalování surových rostlinných olejů.Ohřívátko mi pošlou za 500kč.Jediné, co mi nepasovalo byla vzdálenost sedačky od volantu. Snad pro nějakého žlutého skrčence, nic však pro synka výrazně slovansko tahitského typu....hodinka s flexou a vrtačkou z toho udělalo pohodlný stroj....
Posrali jsme to v naší evropské nabubřelosti a až se čínani naučej ty auta drátovat kloudně, pámbu s námi.A vsadím se, že se to naučej. brzy....


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“